![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiLgcPKz8SuUJ8PGvAUa3m2MJgRMV-qGv5RZOhTWnAfGm-uXSuhmWbMJJR8JJ5R76WBIBJT_zO6EE9MQstfKhGoUfiH6nE5DPYkAI4tETW4CbabhzFZGU6fmyxxzelhx0UrlRORsSnpvhc/s200/Homepage+Altacel.jpg)
Wij
maakten voor Altacel een nieuwe huisstijl en een nieuwe website, die in
beeld en woord de kwaliteit van het bedrijf presenteert.
De afgelopen maanden zijn er verschillende oriënterende besprekingen met Altacel geweest. Hieronder een kleine greep uit de conclusies en voorstellen.
- Laat de vele kleur- en drukmogelijkheden terugkeren in huisstijl en website.
- Het eindproduct – de folieverpakking – heeft de meeste overtuigingskracht. Laat dat liever zien dan je machinepark, hoe mooi het ook glimt.
- Altacel is specialist. Bewijs de expertise en de veelzijdigheid met technische achtergronden, informatie over je product en voorbeelden van wat daar allemaal in verpakt wordt.
- Laat zien hoe en waar in je productieproces met kritische factoren omgaat, welke oplossingen je biedt.
- Benadruk onderscheidende elementen, zoals innovatie, duurzame bedrijfsvoering, capaciteit en flexibiliteit.
- Noem (bekende) opdrachtgevers als bewijs van je kwaliteit.
- Houd in je teksten rekening met de vindbaarheid in zoekmachines.
Op basis van deze en
andere voorstellen werken we inmiddels nauw samen. Onlangs
is de nieuwe website van Altacel online gegaan. Daar wordt de komende weken de
laatste hand aan gelegd. Ondertussen zijn we bezig met een presentatiemap met
losse factsheets en maakten we ook een personeelsadvertentie voor Altacel.
Erik
& Bas
Geen opmerkingen:
Een reactie posten